Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna www.naszeheroldow10b.fora.pl
Forum mieszkańców wypimpowanej rezydencji na Heroldów 10b ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co robimy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pią 8:55, 07 Maj 2010    Temat postu:

PIKNIK! Przypominamy, że na 15 maja (sobotę) planujemy piknik w Uroczysku - Las Młociny, rozpoczęcie – około godziny 16:00.
Co robimy: przynosimy grile, jedzenie, napoje, i dobry humor – każdy dla siebie.
Będzie to okazja do poznania się, porozmawiania, wymiany poglądów na różne sprawy dotyczące wspólnoty, a także osiedla, gdyż liczymy na to że do pikniku dołączą się mieszkańcy sąsiednich bloków (10 i 10A).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pią 8:55, 07 Maj 2010    Temat postu:

Jeszcze kwestia techniczna: pojawiły się wycieraczki przy drzwiach wejściowych – na razie mamy je na okres tygodnia bezpłatnie udostępnione przez firmę, która zaoferowała nam usługę wstawienia ich do budynku, czyszczenia, dezynfekowania i odświeżania co miesiąc za około 350 zł brutto za 8 mat. Prosimy o Państwa uwagi, czy wycieraczki istotnie spełniają swoją funkcję, czyli zatrzymują kurz, piach, błoto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pią 8:56, 07 Maj 2010    Temat postu:

W związku z powtarzającymi się problemami z wilgocią w mieszkaniach, proponujemy Wam skorzystanie z następującego rozwiązania: aby sprawdzić czy w waszym mieszkaniu występuje wilgoć (to nie musi być widoczny grzyb, w naszych lokalach, „gołym okiem” jeszcze nie widać nic, a wilgoć występuje!) warto wezwać inspektora nadzoru budowlanego który wykona pomiary kamerą termowizyjną, wyda opinię wraz z wydrukami zdjęć. Ponieważ wiele osób zdecydowało się na takie badanie z ekspertyzą – w sobotę (8.05) od godziny 9 do około 12, we wtorek (11.05) i środę (12.05) w godzinach 17-19 na osiedlu będzie Inspektor nadzoru budowlanego z kamerą termowizyjną. Każdy kto chce sprawdzić stan wilgotności w lokalu proszony jest o kontakt z zarządem w celu potwierdzenia godziny wizyty inspektora (600 206 117 lub mail). Koszt – 200zł – pokrywany musi być indywidualnie, bo niestety dotyczy usterki w lokalu, a nie w części wspólnej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pią 8:57, 07 Maj 2010    Temat postu:

P.S. w ciągu najbliższych dni prześlemy Państwu szczegółową informację nt. systemu e-kartoteka, w której każdy może sprawdzić stan swojego konta wpłat oraz tego jak można płacić czynsz przez swój indywidualny numer konta przypisany do lokalu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert z




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:59, 09 Maj 2010    Temat postu: nowe konta e-kartoteka

podobno ma być pocztą a ja nie mam jak odebrać. nie można e-mailem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Nie 21:47, 09 Maj 2010    Temat postu:

Panie Robercie,
dziś wysłaliśmy maila:)
pozdrawiam,
mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 1:16, 13 Maj 2010    Temat postu:

Szanowni Sąsiedzi, dziś kończymy prace nad uchwałami jakie chcemy Państwu niebawem przedstawić. ponieważ dwójka cżłonków zarządu chce zrezygnować z pełnionej funkcji - poszukujemy jednej osoby, chętnej do wytrwałej pracy w zarządzie. jeśli ktoś chce do nas dołączyć - prosimy o kontakt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
julka1106




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:19, 16 Maj 2010    Temat postu:

Witam,
dzis po ulewie, okolo 17 zostal zalany poziom -1. Dzwonilam do firmy Victus (podane numery telefonow) i wiadomo nikt nie odebral, bo odbieraja telefony (jesli odbieraja) tylko od poniedzialku do piatku w godziny robocze. Dzwonilam rowniez do Pani Marty (czlonka Zarzadu), ktora tez nie odebrala telefonu. Prosze o informacje, do kogo mam dzwonic w sobote, niedziele i noce jesli zauwaze, ze cos jest nie tak? Napisalam do Pani Marty sms, ktory nie wiem czy przeczytala i czy zareagowala... Woda nie moze stac, trzeba ja jak najszybciej usunac!!! Wczesniej usuwal ja Pan sprzatajacy i robil to niezaleznie od dnia i godziny o ktorej spadl deszcz (nawet w niedziele o 6 rano!!!). Prosze o reakcje!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Katarzyna




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:12, 17 Maj 2010    Temat postu:

Czyli nie odbieranie telefonów przez administratora to standard. Kiedyś Pani z Aventdom-u po uporczywym dzwonieniu mojego męża nakrzyczała na niego, że zakłóca jej czas wieczorem i ma poczekać z problemem do rana.
A wpływającą wartko z ulicy do garażu wodę widziałam. Może to powinna być kolejna uwaga do developera, że nie ma do końca sprawnego systemu rynienek na wejściu do garażu zbierających wydajnie wodę. Być może intensywny deszcz to dla nich też niezwykle rzadkie zjawisko tak jak i zimą śnieg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Katarzyna




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:17, 17 Maj 2010    Temat postu:

Co do poprzedniego Pana sprzątającego to nie ujmuję nic jego pracowitości, ale też nie chwaliłabym go nadmiernie, ponieważ nie raz zdarzyło mi się wyjeżdżać w powszedni dzień po śniegu i to około godziny 6 rano. Myślę, że to nie jest kwestia człowieka, który ma stać i czekać na deszcz, tylko systemu odwadniającego, który był poprawiany po tym jak już większość z nas się wprowadziła. Pewnie wielu z Państwa to pamięta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 16:20, 17 Maj 2010    Temat postu:

Szanowni Państwo,
wszelkie usterki należy zgłaszać do firmy Instalator Serwis której telefon jest czynny 24 godziny/7 dniw tygodniu - 22 374 03 13 - lub do ochroniarza. kontakty - na tablicy ogłoszeń i w liście jaki Państwo dostaliscie jakiś czas temu do skrzynek.

Zalanie garażu istotnie wynika z wady powstałej przy budowie budynku. została ona dziś zgłoszona do dewelopera (nie tylko brak spadku ale i niewłaściwe wykonanie ACO oraz zbyt duża odległość od pompy odporwadzającej wodę).

Pani Julio, przykro mi, że nie odebrałam telefonu, na przysżłość - wszelkie isterki możecie Państwo zgłaszać do firm kóre świadczą nam odpowiednie usługi. mamy tak podpisane umowy, że każda z firm zareaguje natychmiast, a największą pomoc zawsze uzyskamy u Instalatora. w przypadku jakichkolwiek problemów, jak choćby to, że ostatnio ktoś odwrócił lustro które pomaga przy wyjeździe z poziomu -1 - firma Instalator zareaguje, za to im co miesiąc płacimy. ozywiście bedziemy wdzięczni za wszelkie syganły do zarządu czy administratora, ale fizycznie i tak musmy wezwać firmę Instalator...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 16:22, 17 Maj 2010    Temat postu:

jeśli zdarzy się Państwu, że nie bedzeicie mogli skontaktowac się z firmą Instalator - prosimy o taką informacje. nasza umowa zakłada pełną dostępność dyspozytora tej firmy i ekip serwisujących.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 16:23, 17 Maj 2010    Temat postu:

wczoraj wizyta Instalatora skończyła się niestety fiaskiem, tzn. wody było zbyt mało by mogli postawić swoją pompę i zbyt mało by doleciała do pompy naszego budynku.
do tej pory kiedy przychodził Pan i sprzątał - "przykrywaliśmy" tym wadę budynku.... wiem, że to utrudnia funkcjonowanie garażu tak też napisaliśmy w piśmie do dewelopera żądając usunięcia wady w ciągu 14-dni...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 16:26, 17 Maj 2010    Temat postu:

piszemy żądania usunięcia usterek z częsci wspólnej (zalania na korytarzach na 5 piętrze, woda w garażu na -1,....)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
julka1106




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:36, 17 Maj 2010    Temat postu:

Pani Marto,
sprzataniem wody w garazach nikt nie "przykrywał" (jak to Pani nazwala) wad budynku. Zawsze byly najpierw robione zdjecia, a pozniej byla sprzatana woda. Nie moze byc tak, ze woda stoi sobie ot tak, a my czekamy az zniknie... Musi byc usuwana jak najszybciej, a jeszcze lepiej by jej wogole tam nie bylo!!!
Developer juz nieraz dostal pisma na ten temat, ale sie nie spieszy z trwalym usunieciem usterki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin