Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna www.naszeheroldow10b.fora.pl
Forum mieszkańców wypimpowanej rezydencji na Heroldów 10b ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co robimy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 21:20, 17 Maj 2010    Temat postu:

Pani Julio,
wśród przejętej od Aventdom jest tylko pismo po przeglądzie rocznym ze wskazaniem usterek, bez żądań usunięcia i niestety żadne zdjecia do tych pism też nie zostały załączone!!!

czy zatem mamy ustalić pracę firmy sprzątającej też w trybie "na żądanie"? jest to możliwe, pytanie, czy to zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Pon 21:20, 17 Maj 2010    Temat postu:

jeśli ma Pani zdjęcia, z datą - proszę o ich przesłanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
julka1106




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

Pani Marto, znowu podaje Pani niesprawdzone informacje. Prosze przejrzec dokumentacje, ktora otrzymaliscie od Aventdomu i napewno jest tam pismo z 12.08.2009, gdzie Aventdom poinformowal eurocity o usterce i wezwal do jej naprawienia. Mam to pismo w swoich mailach, a Pani je ma z pewnoscia na papierze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:45, 27 Maj 2010    Temat postu:

Drodzy Sąsiedzi!
Mamy dla Was kilka waznych informacji, więc prosimy o uważną lekturęSmile

ZEBRANIE
Dostaliście Państwo właśnie listem poleconym zawiadomienie o zgromadzeniu właścicieli lokali – 8 czerwca br. we wtorek o 19. 00, w szkole na ul. Samogłoska 9. Prosimy Was abyście pojawili się na zebraniu w celu spotkania się z nami, posłuchania osobiście o tym, co się dzieje, co zrobiliśmy i chcemy zrobić we wspólnocie a przede wszystkim – w celu przegłosowania pakietu uchwał które przygotowaliśmy, a których treść znajduje się w zawiadomieniu o zebraniu.
To ważne abyśmy przyjęli plan gospodarczy na rok 2010, określili uchwałami co jest, a co nie jest częścią wspólną budynku, uzyskali od Państwa aprobatę dla planu współpracy z deweloperem w zakresie usuwania usterek, itd…
Jeśli nie możecie Państwo wziąć udziału w zebraniu, bardzo prosimy o wykorzystanie dołączonego do zawiadomienia o zabraniu właścicieli Pełnomocnictwa i upoważnienie kogoś do wystąpienia w Waszym imieniu (sąsiada, rodzinę, chętnie spotkamy się z Państwem abyście mogli wystawić takie pełnomocnictwo na nas, czyli członków zarządu – na pewno będziemy na zebraniu). Jest to istotne, aby w przypadku nieobecności przekazać pełnomocnictwo, ponieważ aby uchwały były ważne potrzebujemy 50% udziałów w nieruchomości + 1 udział! Jeśli na zabraniu nie będzie ponad 50 % udziałów, głosowanie będzie kontynuowane drogą indywidualnego zbierania głosów tj. poprzez zbieranie głosów pod uchwałami przez Zarząd.
Od tego tygodnia, aż do dnia zebrania będziemy chcieli odwiedzać Was i prosić o aktywny udział wżyciu Wspólnoty, choćby przez pojawienie się na zebraniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:46, 27 Maj 2010    Temat postu:

USTERKI W LOKALACH
Mamy dla Państwa gotowy skrypt postępowania przy zgłaszaniu usterek w lokalach, wysyłamy go mailem do wszystkich którzy zgłosili do nas swój adres e-mail. Jeśli chcecie Państwo dostać od nas ten materiał w formie drukowanej prosimy o telefon (503 102 422) lub o wrzucenie takiej informacji w formie pisemnej do skrzynki pocztowej opisanej WSPÓLNOTA HEROLDÓW 10B (znajduje się przy Waszych skrzynkach).
Informujemy też, że w środę, 9 czerwca br. (zmiana, miał być 2,06 ale Fakro nie da rady w tym terminie, stąd - 9.06) nasz budynek odwiedzi przedstawiciel producenta okien Fakro, jeśli macie Państwo jakikolwiek problem z oknami połaciowymi prosimy o kontakt z nami w celu dopisania do listy lokali do odwiedzenia przez Pana z Fakro.
Prosimy Państwa o zgłaszanie wszystkich usterek w formie pisemnej do dewelopera! Jeśli potrzebujecie porady lub pomocy w tym temacie – zapraszamy na dyżur administratora – co czwartek, od godziny 17 do 20 (od 19 do 20 zwykle jest zebranie zarządu) do pomieszczenia ochrony na poziomie -1 (wejście z garażu podziemnego)
Prosimy abyście uważnie obejrzeli swoje mieszkania. Oględziny kilku lokali przez Inspektora Nadzoru budowlanego wskazały niepokojące usterki lokali , m.in.:
• Odpadające płytki na balkonach spadające na dół i grożące utratą życia i zdrowia,
• Brak spadku na balkonie (co skutkuje wilgoceniem ściany pomiędzy balkonem, a mieszkaniem),
• Zawilgocone ściany po zalaniu (pomimo, że EuroCity II już podobno naprawiało dach i usuwało skutki zalania w lokalach),
• Podwyższona wilgotność w mieszkaniach (grożącą pojawieniem się zaraz zagrzybienia),
• Niedostatecznie uszczelnienie okien,
• Niedostateczne ocieplenie ścian budynku (badanie kamera termowizyjną wykazało, luki w ociepleniu, skutkuje to większym ubytkiem ciepła więc i większym kosztem ogrzewania lokalu),
• Miejscowe puste przestrzenie za tynkiem (za tynkiem, jest pusta przestrzeń, nie ma cegły, pustaka, betonu, nic…),
Sąsiedzie, Sąsiadko – Twoje mieszkanie należy do Ciebie, nie możemy skontrolować jego stanu za Ciebie. Ale jeśli tego nie zrobisz, a okaże się że w Twoim lokalu są poważne wady to skutki twojego niedopatrzenia będą odczuwać też inni, a w najlepszym przypadku Ty sama/sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:46, 27 Maj 2010    Temat postu:

KONTAKT Z ZARZĄDEM
Drodzy Państwo, istnieje kilka dróg kontaktu z Zarządem, prosimy je wykorzystywać do komunikacji z nami.

Mail: [link widoczny dla zalogowanych]

Forum: http://www.naszeheroldow10b.fora.pl

List lub kartka wrzucona do skrzynki opisanej: WSPÓLNOTA HEROLDÓW 10B – skrzynka znajduje się zaraz obok Waszej skrzynki na listy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:47, 27 Maj 2010    Temat postu:

ZMIANY W ZARZĄDZIE
Bardzo dziękujemy za ogromny wkład pracy i pozytywną energię Ewie Jakubowskiej-Lorenz i Robertowi Szczygielskiemu. Ewa i Robert zdecydowali się opuścić Zarząd Wspólnoty z powodów osobistych. Mamy ich zapewnienie, że będą nadal pomagać w działaniach wspólnoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:47, 27 Maj 2010    Temat postu:

ZAKRES PRAC INSTALATOR-SERVICE – firmy konserwującej nasz budynek
Firma ma w zakresie swoich prac konserwację domofonów, bram wjazdowych, oświetlenia, instalacji grzewczych, sanitatnych, elektrycznych. Jeśli dzieje się coś złego na osiedlu – zalewa garaż, jest wybita szyba, brzydkie zapachy z kratek ACO w garazu, ktoś zniszczy lustro ułatwiające wyjazd z parkingu z poziomu -1 – prosimy dzwonić na całodobowy numer serwisu – 22 374 03 13.
W ramach umowy podpisanej przez Zarząd Wspólnoty – firma naprawi usterkę lub dołoży wszelkich starań by usunąć skutki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 10:47, 27 Maj 2010    Temat postu:

PIKNIK HEROLDÓW
Zgodnie z zapowiedziami - 15 maja, odbył się piknik w Uroczysku Mołociny. Wprawdzie pogoda była zmienna, ale ominął nas deszcz, bardzo się cieszymy, że dołączyło do nas kilkanaście osób i liczymy na to, że na kolejnych piknikach będzie nas więcej. Takie spotkanie to nie tylko czas na pieczenie kiełbasek ale i na rozmowy o tym, co się dzieje na naszym osiedlu. Do zobaczenia następnym razem!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:25, 01 Lip 2010    Temat postu:

Drodzy sąsiedzi!
Przypominamy, że dziś od 17 do 120 czekamy na Was w pomieszczeniu ochrony na poziomie -1 z uchwałami do podpisania!
Mamy dla Was kilka istotnych informacji, m.in.:
1. Spotkanie z deweloperem,
2. Nowa firma sprzątająca,
3. Regulacja ruchu na osiedlu,
4. Strona wspólnoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:26, 01 Lip 2010    Temat postu:

Ad. 1 Spotkanie z deweloperem
24 czerwca odbyło się spotkanie z deweloperem (przełożone z 17.06 na wniosek ECII). Sprawozdanie ze spotkania załączone jest do maila. W spotkaniu uczestniczył cały zarząd Wspólnoty, ze strony firmy amnistrującej Victus: Małgorzata Górska-Stafiej, Jan Lipowski, Bogdan Tarka, ze strony ECII: Mirosław Kasprowiak, Sylwester Kasprowiak, Jarosław Sokulski i Michał Łukawski, byli też przedstawiciele Generalnego wykonawcy – Państwo Łoteccy.
Na spotkaniu poruszano kwestie:
• Wad dachu,
• Wad garażu,
• Wad odprowadzania wody z budynku,
• Pozostałych wad.
Szczegóły spotkania znajdziecie Państwo w piśmie przekazanym do ECII w dniu spotkania oraz sprawozdaniu (oba dokumenty są załączone).
W efekcie spotkania: w piątek, 25.06 rzeczoznawca p. Lipowski oglądał dach razem z Mirosławek Kasprowiakiem, który zadeklarował usunięcie uszkodzeń dachu w najbliższym czasie, zwłaszcza nad najbardziej poszkodowanym lokalem 54, jutro, tj. w piątek 2.07 odbędzie się przegląd całego budynku z udziałem naszego rzeczoznawcy, przedstawicieli dewelopera i generalnego wykonawcy.
Po tych spotkaniach zostanie ustalony szczegółowy, realny i szybki plan napraw.
Już na spotkaniu udało nam się uzyskać deklarację ECII, że zostanie poprawiona instalacja odprowadzająca wodę z terenu osiedla, w wyniku czego budowana jest teraz przy klace A studnia z przepompownią.
Niestety już wiadomo, że nie będzie łatwo dojść do porozumienia w kwestii instalacji ACO i kratek: deweloper w świetle prawa nie ma obowiązku zrobić spadku na całej długości trasy ACO (odwodnienie garaży) i nie zamierza tego robić. Z drugiej strony, jeśli garaże nie będą zalewane wodą (tak jak do tej pory co jakiś czas) spadek w ACO nie jest tak istotny. Co do kratek ACO – deweloper twierdzi, że powierzchnia pod kratkami nie była czyszczona przez pierwszy rok użytkowania, w związku z czym trudno było otwierać oryginalne zatrzaski montażowe kratek, i na wniosek Aventdom mechanizm mocowania został usunięty. My żądamy oczywiście zastosowania oryginalnego sposobu mocowania, ale jeśli okaże się prawdą, że został on usunięty na wniosek Aventdom to niestety, będzie oznaczało, że problem z ACO mamy nie z winy dewelopera i nie on go usunie.
Dach – deweloper ma przedstawić listę napraw już wykonanych, niestety po wizycie na dachu Pana Lipowskiego wiemy, że dach jest mocno pognieciony. Deweloper twierdzi, że jest tak w efekcie wchodzenia mieszkańców i innych osób (kominiarze, firmy odśnieżające) na dach i poruszania się po nim w sposób nieumiejętny. Niestety dla nas – deweloper ma zdjęcia dokumentujące wycieczki kilku mieszkańców po dachu!
Dyskusja na temat tego kto zniszczył dach trwa i będziemy Państwa informować na bieżąco o jej wynikach, również niebawem prześlemy listę prac wykonanych na dachu.
Wszelkie pozostałe usterki będą jeszcze omawiane jutro w trakcie przeglądu budynku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:29, 01 Lip 2010    Temat postu:

Ad. 2. Nowa firma sprzątająca
W związku z dużym niezadowoleniem z działania firmy Robson która od kwietnia sprzątała nasze osiedle – od dziś w zakresie sprzątania i zieleni obsługuje nas inna firma – działalność gospodarcza Pani Hanny Cyran. W ramach budżetu jaki mieliśmy do dyspozycji zwiększy się ilość mycia klatek tygodniowo z 1 do 3 razy. Niebawem znajdziecie Państwo nowa umowę na stronie internetowej wspólnoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:30, 01 Lip 2010    Temat postu:

Ad. 3. Regulacja ruchu na osiedlu
W ściślej współpracy z innymi wspólnotami, zwłaszcza 10 i 10A pracujemy nad planem ruchu na osiedlu i jego zamknięciem. Wówczas na wjeździe na osiedle byłby szlaban podnoszony za każdym razem przy wjeździe pojazdu, oraz brama zasuwana na noc. Oto pomysły które chcielibyśmy wdrożyć w życie:
1) Zgadzamy się na wariant z jednokierunkową komunikacją, z wjazdem od Kolumbijskiej i wyjazdem od Encyklopedycznej.
2) Większość Zarządu opowiada się za zakazem zatrzymywania się obowiązującym na terenie drogi osiedlowej.
3) Jeden szlaban na wjeździe do osiedla drugi na wyjeździe. Szlabany otwierane kartą zbliżeniową
4) Godziny pracy szlabanu i bramy do ustalenia
5) Do czasu powołania wspólnej ochrony brama i szlaban pozostaną otwarte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:35, 01 Lip 2010    Temat postu:

Ad. 4. Strona wspólnoty.
Wciąż w trakcie budowy jest strona wspólnoty stworzona przez Victusa, ale zapraszamy do odwiedzania jej już teraz (WWW.heroldow.victus.waw.pl) choćby po to by:
• Przejrzeć umowy z dostawcami usług dla Wspólnoty
• Przejrzeć komunikację z deweloperem
• Przejrzeć sprawozdania z zebrań zarządu
Wszystkie umowy, sprawozdania i pisma jeszcze nie są uzupełnione pod tym adresem, ale będą niebawem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
julka1106




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:32, 09 Sie 2010    Temat postu:

Szanowny Zarządzie i mieszkańcy budynku!!!
Jako właścicielka jednego z lokali mieszkalnych w tym budynku, mam prawo wiedzieć co wielce szanowny zarząd zrobił dotychczas!!! Na czym stanęła sprawa naprawy naszego dachu??? Kiedy będzie usunięty grzyb przy wejściach do garaży podziemnych??? Już nawet nie pytam o to kiedy będzie ponownie zamknięty śmietnik, kiedy przestaniemy płacić za wywóz śmieci mieszkańców innych bloków (i tu mam na myśli budynku 4,5 i 6), kiedy będziemy mieli ładnie przed budynkiem? kiedy zieleń będzie zadbana? kiedy będzie naprawiony system ACO? Kiedy będzie rozwiązany problem z zaciekającą wodą do klatki E???...
Po rozmowie z naszym administratorem mogę tylko i wyłącznie stwierdzić, że nie robicie nic!!!
Developer powiedział Wam, że ktoś z mieszkańców chodził po dachu i pokazał zdjęcie)))) Cudownie!!! Dlaczego nie skontaktowaliście się z tą osobą??? Osoba ta dowiedziała się o całej sprawie od sąsiada!!! Dlaczego Zarząd, który tak się rwał by coś zmienić na lepsze, deklarował, że będzie bliższy mieszkańcom, nie znalazł czasu na rozmowę z mieszkańcem, którego podejrzewa o wejście na dach bez uprawnienia??? Rozumiem, że łatwiej nic nie robić, a później ewentualne niepowodzenie bądź brak działań przerzucić na kogoś!!!!! Proszę o wytłumaczenie tej sprawy!!! Sama jakoś nie bardzo mogę Państwa wytłumaczyć i zrozumieć, proszę o pomoc!!!
Cieszę się jednak, że sąsiedzi rozmawiają ze sobą i że ta informacja wogule do kogoś trafiła (w przeciwnym razie, drodzy mieszkańcy, usłyszelibyśmy za półtora roku od naszego wspaniałego Zarządu, że oni starali się (na czym to "staranie się" polega???), ale niestety nic nie mogli zrobić i teraz musimy zbierać pieniądze na naprawę dachu!!!- kogo z nas stać na wyłożenie około 5000zł na szybką naprawę cieknącego dachu???). Powiem szczerze, że nie chcę wykładać pieniędzy na naprawę czegoś, co było na gwarancji, ale z powodu nierzetelności Zarządu nie zostało naprawione przez developera w trakcie trwania gwarancji i rękojmi od wad fizycznych!!!
Proszę o dokładniejsze wykonywanie swoich obowiązków!!! Przypominam Państwu, że pobieracie za to wynagrodzenie (nie duże nie małe, ale pokrywające w całości opłaty czynszowe!!!). Dodam w tym momencie banalną, ale znaną każdemu z Was frazę: PŁACĘ- RZĄDAM!!!!!
Pragnę też donieść do wiadomości wszystkich mieszkańców informację o tym dlaczego jeden z mieszkańców był na dachu, aby później nikt nie wmawiał nam, że sami jesteśmy winni tego, że mamy nienaprawiony dach!!!
Otóż, pewnie każdy pamięta, że w zeszłym roku mijał pierwszy rok użytkowania naszego budynku. Po licznych pismach i wnioskach składanych przez Aventdom, EuroCity II zgodziło się na przeprowadzenie rocznego przeglądu gwarancyjnego. Odbył się on nie w sierpniu jak miał, a jakoś pod koniec jesieni. W tym przeglądzie wzięli udział: rzeczoznawca wynajęty przez Wspólnotę, przedstawiciele firmy Aventdom, przedstawiciele firmy EuroCity II, przedstawiciele wykonawcy i Walenty Gusławski- przedstawiciel mieszkańców (wyznaczony przez Radę, jako osoba profesjonalnie zajmująca się pracami remontowo-budowlanymi), którego podpis widnieje na protokole przeglądu rocznego gwarancyjnego!!!
W trakcie tego przeglądu był spisany protokół usterek. Każda usterka była badana przez wynajętego przez Wspólnotę rzeczoznawcę i przedstawicieli stron. Sprawa dachu, jako jedną z ważniejszych dla Wspólnoty, była rozpatrywana szczególnie. Rzeczoznawca wszedł na dach w obecności Aventdomu, EuroCity II, generalnego wykonawcy i przedstawiciela mieszkańców. Było wykonano bardzo wiele zdjęć. Dach wyglądał koszmarnie- cały pogięty i z zapiankowanymi otworami wentylacyjnymi (czyli nasz dach jest źle wentylowany). Zdjęcia były robione przez rzeczoznawcę i przez przedstawicieli developera i wykonawcy!!! Proszę więc o zgłębienie tej sprawy: dzisiejsze aparaty fotograficzne zapisują datę wykonania zdjęć (jestem pewna, że wszystkie, na których widnieje mieszkaniec, były wykonane tego samego dnia, podczas przeglądu rocznego gwarancyjnego!!!!!). Proszę wykonywać swoje obowiązki i dbać o interes Wspólnoty. Prościej jest znaleźć kozła ofiarnego i nic nie robić, ale przy takim podejściu przegramy wszyscy!!!
Następnie chcę zwrócić uwagę każdego z mieszkańców na fakt, że już od dwóch miesięcy mamy grzyb przy wejściach do garaży podziemnych!!! Podczas rozmowy z Panią Martą w czerwcu byłam poinformowana, że grzyb będzie usunięty w najbliższym czasie!!! Miał się tym zająć developer, a jeśli nie, to Zarząd zapewnił, że będzie usunięty w ciągu dwóch tygodni przez firmę zewnętrzną, wynajętą przez Wspólnotę. Z przykrością jednak stwierdzam, że sprawa ta nie została załatwiona!!! Grzyb rujnuje nasz budynek, nasze dzieci i my oddychamy powietrzem zawierającym pleśnie, co jest bardzo szkodliwe dla zdrowia!!! Proszę o natychmiastową reakcję!!! Usunięcie tego grzyba nie jest tak trudne jak mogło by się wydawać. Należy wykuć zagrzybione miejsce, dokładne opracować go środkiem grzybobójczym i z powrotem zatynkować!!! Nie jest to ani tak trudne, ani tak czasochłonne i na bank nie kosztuje fortuny!!! Podczas zebrania wspólnoty, zgodziliśmy się na ujęcie dodatkowych środków w planie gospodarczym na rok 2010!!! Proszę o ich rozsądne wykorzystanie i zapewnienie bezpieczeństwa nam (mieszkańcom) i naszym dzieciom. Zgodnie z ustawą o własności lokali jesteście zobowiązani do utzrymania naszej wspólnej nieruchomości w stanie niepogorszonym!!! Proszę więc nie zapuszczać naszego budynku i dbać o jego stan techniczny!!!
Zwracam się do "Szanownego Zarządu" o ustosunkowanie się do tego pisma i o poinformowanie wszystkich mieszkańców o podjętych działaniach (dotyczących chociażby spraw najważniejszych, czyli dachu i grzyba)!!!
Z poważaniem,
Julia Gusławska, właścicielka mieszkania 12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin