Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna www.naszeheroldow10b.fora.pl
Forum mieszkańców wypimpowanej rezydencji na Heroldów 10b ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Administrator - Bogdan Tarka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Nie lubię, nie cierpię, ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:18, 26 Maj 2010    Temat postu: Administrator - Bogdan Tarka

Zastanawiam sie po co jest Pan Bogdan Tarka skoro:
- nie odbiera telefonu
- a jak już odbierze (cud) to odsyła do firmy instalator serwis
a pieniądze dostaje za bycie administratorem.

Ja przez administratora rozumiem osobę, która zajmuje sie naszym budynkiem i zna wszystkie jego wady. I to do niej mieszkańcy zgłaszają usterki 24h/dobę i dalej ona rozdziela zadania do poszczególnych firm.

A tu za Tarkę robotę robią mieszkańcy i jeszcze ta osoba nie wie, co sie dzieje na obiekcie.
Coś tu jest nie tak. Nie tak to wygląda na innych wspólnotach.
Oczywiście, te wspólnoty, które dały sobie wmówić, że tak to ma wyglądać tak mają.

Pozdrawiam i pozostawiam temat do przemyślenia

P.S. Szanowana firma administrująca budynek podaje mieszkańcom numer telefonu komórkowego czynny 24h/dobę i go odbiera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 11:39, 27 Maj 2010    Temat postu:

Panie Maćku - ważna uwaga
dziękuję za nią.
przedyskutujemy z Victusem i poprosimy o zaproponowanie rozwiązania umozliwiającego komunikację 24/7

przy czym, uważam, że jeśli instalator-service, wypełnia dobrze swoją umowę - a sama zgłaszając usterki, nie mam zastrzeżeń co do czasu reakcji, czy komunikacju, czy naprawy - to niekoniecznie potrzebuję Pana Bogdana jako przekaźnika. umiem przecież zgłosić przepaloną żarówkę i moge poinformować od razu podmiot odpowiedzialny za jej wymiane

Pan Bogdan ma pełne informacje o tym, co się dzieje, jakie prace wykonał Instalator, jesli prace wymagają dodatkowych materiałów, zyli i kosztów - podejmuje decyzje na bierząco.

zgadzam się jednak, że lepiej by było aby mieszkaniec, w tym i ja - miał możliwość skontaktowania się z administratorem 24/7 bo sytuacje tego wymagające występują i mozna sobie ich dużo wyobrazić - pijany ochroniarz, siła wyższa, itd...

a poza tym, zwyczajnie czasem potrzeba porady do kogo się z kłopotem zgłosić - do dewelopera, instalator-service, czy jeszcze innego organu.

także - tak jak napisałam - poprosimy Victusa o rozwiązanie tej kwestii, jeśli się nie uda, a będzie to kluczowe dla właścicieli lokali - zawsze możemy zmienić firmę zarządzającą.

myślę, że każda firma ma swoje wady i zalety

do Aventdom mozna było dzwonic cały czas, tylko - czasem, gadac im sie zupełnie nie chciałoWink, koszty ich zarządzania nie pozwalały na stworzenie funduszu remontwego, byli zwyczajnie drodzy! i to nie przez stawkę za zarządzanie, tylko przez całośc umów i usług jakie były dla wspólnoty wykonywane.

do adminitratorów osiedli sąsiednich dzwonić można, tylko też są zastrzeżenia - że rozliczenia zaliczek za mieszkania są niejasne, że nie ma indywidualnyc kont, że jakość działania firm dostarczających usługi do wspólnoty jest nie taka jak powinna itd...

rozumiem, że głównym zarzutem wobec Victusa jest komunikacja - i popracujemy and zmianą w tym obszarze

pozdrawiam,
mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 14:01, 27 Maj 2010    Temat postu:

Panie Maćku - udało się

Firma Victus zgodziła się przekazać mieszkańcom numer komórkowy Pana Bogdana Tarki – Administratora budynku – 513 125 750.
Proszę tylko o zgłaszanie problemów technicznych do firmy Instalator-Service mającej całodobowy dyżur – 22 374 03 13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartaM




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 53

PostWysłany: Czw 17:02, 27 Maj 2010    Temat postu:

i zapraszam na dyżur - właśnie się zaczał!
trwa do 20


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszeheroldow10b.fora.pl Strona Główna -> Nie lubię, nie cierpię, ... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin